ایسر امروز از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ جدید Predator Helios 700 پرده برداشت. مهم‌ترین ویژگی‌ لپ‌تاپ Helios 700 صفحه کلید کشویی آن است که براساس یک ایده جذاب و جالب طراحی شده است.

به گفته ایسر، کیبورد این لپ تاپ شامل سوئیچ‌های خطی است که ظاهرا باعث افزایش دقت این کیبورد نسبت به مدل‌های معمولی می‌شود. به این منظور، صفحه کلید لپ‌تاپ Helios 700 به صورت کشویی طراحی شده است تا در هنگام اجرای بازی‌ها و روشن شدن این کارت گرافیک چند مجرای خروج و ورود گرمای جدید به آن اضافه شود. ایسر اعلام کرده است که در زیر این صفحه کلید که HyperDrift نام دارد دو فن AeroBlade 3D نسل چهارمی، پنج لوله انتقال گرما و همچنین یک محفظه بخار تعبیه شده است که در هنگام اجرای بازی‌ها می‌توانند با همکاری یکدیگر گرمای تولید شده توسط کارت گرافیک و پردازنده را به بیرون منتقل نمایند.

این لپ تاپ از نمایشگر 17 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی استفاده کرده و نمایشگر آن از فناوری G-Sync شرکت انویدیا پشتیبانی کرده و زمان پاسخگوی سه میلی ثانیه‌ای دارد. همچنین این لپ تاپ از پردازنده نسل نهم Core i9 اینتل و کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 2080 بهره می برد. همچنین، این محصول از ۶۴ گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD یا ۲ ترابایت حافظه معمولی پشتیبانی خواهد کرد.

از میان دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به حضور پنج اسپیکر داخلی و یک Subwoofer اشاره کرد که به آن این امکان را می‌دهد که صدای فراگیر 5.1 کاناله را تولید نماید. بردهای کنترل شبکه Killer Wi-Fi AX 1650 و E3000 نیز به کاربران این لپ‌تاپ کمک می‌کند که بدون هیچگونه دردسری بتوانند از بازی‌های تحت شبکه لذت ببرند. از سوی دیگر، از آن‌جایی که Predator Helios 700 یک لپ‌تاپ گیمینگ محسوب می‌شود، نزدیک به ۴.۵ کیلوگرم وزن و ۴۱.۷ میلی متر ضخامت دارد. مثل همیشه هنوز زمان عرضه و قیمت آن اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *