ایسر به تازگی از دو دسکتاپ خانواده ConceptD تحت عناوین ConceptD 500 و ConceptD 900 رونمایی کرد که هدف از ارائه آن به کاربران حرفه ای ویندوز 10 است که می خواهند پول زیادی برای یک دسکتاپ بپردازند. برخلاف دیگر محصولات ایسر، این دسکتاپ ها دارای پنل با طراحی چوپ می باشد.

اول از دسکتاپ ConceptD 500 شروع می کنیم که از نسل نهم پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک Quadro RTX 4000 انویدیا بهره گرفته و حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 پشتیبانی می کند. در مقایسه با دیگر محصولات ایسر، این مدل با الگوبرداری از چوپ برای پنل طراحی شده که به نظر می رسد شبیه دستگاه های مرطوب کننده باشد، هرچند که در دفتر کار، دیگران فکر می کنند که بیشتر به نظر، یک جعبه یخ یا چاپگر است. قیمت پایه این دسکتاپ 1.699 دلار بوده و از ماه ژوئن 2019 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدل ConceptD 900 قویترین دسکتاپ این سری ایسر محسوب شود و قرار است با قیمت پایه 19999 دلار در دسترس قرار گیرد. این دسکتاپ اساساً برای استفاده به عنوان سوپرکامپیوتر می باشد. از مشخصات این دسکتاپ می توان به پردازنده dual Intel Xeon Gold با 40 هسته، کارت گرافیک Nvidia’s Quadro RTX 6000 و حداکثر تا 192 گیگابایت رم اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *