موبایل و تبلت

وان‌پلاس 7 در تاریخ 24 اردیبهشت معرفی خواهد شد

براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، به نظر می رسد که کمپانی وان پلاس تصمیم دارد که پرچمدارش جدیدش وان پلاس 7 را در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 98 رونمایی به عمل آورد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده وان پلاس در فضای مجازی بودیم. دیروز پوستری از گوشی وان پلاس 7 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس شایعات، وان پلاس امسال از 3 پرچمدار جدید رونمایی می کند. وان پلاس 7، وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 پرو 5G این محصولات را تشکیل می دهند. این گوشی های هوشمند باید با گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ و سری P30 هواوی رقابت کنند.

به تازگی ایشان آگراوال (Ishan Agarwal)، تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی چینی را روز چهاردهم ماه مه عنوان کرد؛ یعنی دو روز پیش از آنکه ایسوس زنفون 6 معرفی شود. «ایشان» سابقه بسیار خوبی در چنین افشاگری‌هایی دارد و احتمالا تاریخ ذکر شده برای معرفی وان پلاس ۷ پرو صحیح است. البته همواره احتمال تغییر تاریخ‌ها وجود دارد و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری دراین‌باره باشیم.

انتظار می رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 855 در کنار 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی سه گانه عرضه شود. شایعات به استفاده از سنسورهای 48، 16 و 8 مگاپیکسلی در این محصول اشاره می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا