موبایل و تبلت

آیپد ایر 6 با تراشه M2 معرفی شد

اپل از آیپد ایر 2024 خود رونمایی کرد که اکنون به لطف آپشن جدید 13 اینچی در دو اندازه برای اولین بار است. این شرکت همچنین آیپد ایر 11 اینچی را به روز کرد. هر دو تبلت به تراشه M2 اپل مجهز شده‌اند و در رنگ‌های آبی، بنفش، ستاره‌ای و خاکستری فضایی خواهند بود. قیمت این تبلت 599 دلار برای مدل 11 اینچی و 799 دلار برای مدل 13 اینچی خواهد بود و امروز در سایت اپل در دسترس هستند.

آیپد ایر جدید دارای یک لنز دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو است. همچنین از ویژگی Apple Pencil Hover پشتیبانی می‌کند، که قبلاً مختص آیپد پرو بود. اپل در نسل جدید آیپد ایر، فضای ذخیره سازی پایه در مقایسه با نسخه 2022، دوبرابر کرده که حالا به 128 گیگابایت رسیده، با این حال، همچنان از Touch ID روی دکمه پاور استفاده می کند. بلندگوهای استریو در بالا و پایین دارد.

دو آیپد ایر جدید می توانند از لوازم جانبی مجیک کیبورد اپل برای آیپد پرو استفاده کنند. قلمی که Apple Pencil نامیده می شود همچنان به صورت مغناطیسی روی قاب سمت راست تبلت قابل اتصال است. این اولین آپدیت آیپد ایر از زمانی است که اپل نسخه M1 را دو سال پیش منتشر کرد و وضوحی را برای مجموعه تبلت های درهم ریخته این شرکت به ارمغان می آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا