برند آنر (زیرمجموعه شرکت هواوی) از یک گوشی مقرون به صرفه با نام Honor 20i رونمایی کرد.

این گوشی از نمایشگر 6.21 اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ استفاده کرده که بالای آن را یک بریدگی قطره ای فرا گرفته و ۹۰ درصد از سطح بدنه را به خود اختصاص می دهد. در بریدگی قطره ای بالای نمایشگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

آنر 20i به پردازنده کایرین 710 مجهز شده و در مدل هایی مختلفی نظیر 3/128 گیگابایت، 6/64 گیگابایت و 6/256 گیگابایت عرضه می شود. دوربین اصلی گوشی سه گانه بوده و شامل سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

این گوشی با سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9.0.1 عرضه شده و ظرفیت باتری هم بسته به مدل انتخابی بین ۳۳۲۰ تا ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت متغیر خواهد بود. . از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از میکرو اس دی، سنسور اثر انگشت اشاره کرد. پنل پشتی در ۳ رنگ متفاوت از راه می رسد که شامل مشکی، گرادیان قرمز تا بنفش یا گرادیان آبی تا بنفش است. در این پنل علاوه بر ماژول دوربین یک سنسور اثر انگشت فیزیکی، فلاش LED و نام آنر هم به چشم می خورد.

قیمت اعلام شده برای نسخه ۶+۶۴ گیگابایتی یا ۴+۱۲۸ گیگابایتی ۲۳۹ دلار، نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی ۲۸۴ دلار و نسخه ۶+۲۵۶ گیگابایتی نیز برابر 328 دلار می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *