موبایل و تبلت

تکنو ویژگی های هوش مصنوعی به نسخه جدید HiOS می آورد

تکنو در MWC 2024 محصولات زیادی نظیر گوشی Pova 6 Pro، یک کنسول بازی دستی ویندوز با عینک XR، چندین لپ تاپ و حتی یک سگ ربات را معرفی کرد. اکنون هیاهوی محصولات در حال خاموش شدن است، با این حال بیایید در مورد یکی دیگر از اعلامیه‌های مهم دیگر از تکنو صحبت کنیم، قابلیت‌های هوش مصنوعی که دستگاه‌های HiOS به زودی دریافت خواهند کرد.

گوشی های هوشمند جدید امروزی شامل ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر ترجمه زنده و پاک کردن اشیا هستند. سیری، بیکسبی، الکسا، کورتانا و سلیا همگی اسامی دستیارانی هستند که امروزه می توان دستگاه های مختلف هوشمند پیدا کرد، اما تکنو تصمیم گرفت با “دستیار شخصی همه جانبه” دیگری به نام Ella همراه شود.

این دستیار هوشمند جدید می‌تواند جلسات را تنظیم کند و اخبار و سایر ویژگی‌های خودکار مانند پرسیدن سؤالات قابل جستجو در گوگل را ارائه کند، اما مهمتر از آن، Ella می‌تواند تصویر هم تولید کند. ترجمه تماس و ترجمه رسانه‌های اجتماعی باید محتوا را برای کاربران تکنو در دسترس‌تر کند و زیرنویس‌های ویدیویی نیز وجود خواهد داشت.

تکنو فاش کرد عکس‌ها را می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی مولد بهبود بخشید و موتور همچنین می‌تواند پرتره ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های جالبی که نکنو به آن اشاره کرد این است که هوش مصنوعی تصاویر را با مناطق مختلف آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، اروپا و آمریکا تطبیق می‌دهد.

تابستان گذشته، این شرکت یک ویژگی هوشمند را راه‌اندازی کرد که “هوشمندانه” نور چهره را در عکس‌ها تطبیق می‌دهد. بدیهی است که تکنو به بازی های مورد علاقه بسنده نکرده و در تلاش است تا با حضور خود در تقریباً همه بازارها سازگار شود. با قابلیت های هوش مصنوعی می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کنید و افراد غریبه را از پس‌زمینه حذف کنید و یا اینکه می‌توانید برش‌ها یا برچسب‌هایی را از یک تصویر ایجاد کنید.

این موضوع در حال حاضر در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر و سیستم‌عامل‌های موبایل وجود دارد، بنابراین خوب است که تکنو به این سرگرمی ملحق شده است. گالری گوشی همچنین قادر به جستجوی عکس ها با توضیحات خواهد بود. این شرکت جزئیات خاصی در مورد زمان عرضه این ویژگی‌ها به گوشی‌ها ارائه نکرده، اما ما انتظار داریم که در اوایل تابستان سال آینده عرضه شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا