به نظر می رسد که ال‌جی در حال برنامه ریزی برای رقابت در بازار گوشی های اقتصادی است. این شرکت به تازگی از گوشی X4 2019 پرده برداشت.

همانند سال گذشته گوشی با نام های مختلف بر اساس منطقه ظاهر می شود. برای مثال پیش از این، X4 2019 را به عنوان LG K40 در آفریقای جنوبی و ال جی K12 پلاس در برزیل مشاهده کرده ایم. گوشی X4 2019 از نمایشگر 5.7 اینچی IPS با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 استفاده می کند.

دوربین سلفی دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین پشتی آن از سنسور 16 مگاپیکسلی با قابلیت PDAF بهره می برد. قدرت پردازشی دستگاه را تراشه هلیو پی 22 تامین کرده و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده در گوشی، برخورداری از دکمه دستیار صوتی گوگل اسیستنت در کنار دکمه های تنظیم صدا است.

وظیفه تامین انرژی دستگاه برعهده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بوده که از طریق درگاه میکرو یواس‌بی شارژ می شود. این گوشی همچنین ویژگی DTS: X 3D Surround Sound را برای تجربه گوش دادن بیش از هدفون از طریق جک 3.5mm داشته و دارای چهار اسپیکر حرفه ای Hi-Fi quad DAC و تاییدیه MIL-STD 810G برای افزایش مقاومت آن است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری LG UX اشاره کرد.

گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های مشکی و خاکستری پلوتونیومی در کره جنوبی با قیمت 260 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *