نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فیت با طراحی جدید برای iOS منتشر شد

اپلیکیشن Google Fit برای ردیابی سلامت کاربران به‌کار می‌رود. این اپلیکیشن 4 سال پیش برای سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید منتشر شد. این برنامه از سال 2014 تا به امروز بروزرسانی های زیادی را دریافت کرده؛ با این حال جدیدترین آپدیت اصلی آن سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. این بروزرسانی رابط کاربری ساده ای را به این اپلیکیشن اضافه می کند.

از امروز کاربران سیستم عامل آی او اس قادر به استفاده از اپلیکیشن گوگل فیت خواهند بود. کاربران با افزایش فعالیت و همچنین تشدید آن، به امتیازهای بالاتری دست پیدا می کنند. اپلیکیشن تناسب اندام گوگل برمبنای هدف‌هایی طراحی شده که توسط سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا داده شده است. تحقیقات نشان می‌دهند در هفته باید ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط و ۷۵ دقیقه فعالیت سنگین‌تر داشت.

در این نرم افزار دو قابلیت با نام Heart Points و Move Minutes وجود دارد که منظور از Move Minutes زمان‌هایی است که باید فعال باشید. گوگل در این بخش فعالیت‌هایی را در نظر گرفته که بهتر از قدم زدن‌های ساده می‌توانند کاربر را به‌جنب‌وجوش بیاندازند. از طرفی Heart Points هم به شدت فعالیت‌ها توجه دارد؛ ورزش‌های ساده‌ای که کاربر با انجام آن‌ها ضربان قلبش را بالا می‌برد. بدون اینکه نیاز باشد به باشگاه برود.

این امتیازها علاوه بر افزایش انگیزه کاربر، برای افرادی که به دنبال ورزش روزانه هستند ولی انگیزه ای برای انجام آن ندارندنیز بسیار مفید است. اپلیکیشن گوگل فیت به کاربران اجازه می دهد پیشرفت روزانه خود را توسط برنامه های مختلف ردیابی کنند. در این میان می توان به برنامه سلامتی اپل اشاره کرد که گوگل فیت می تواند اطلاعات را با آن به اشتراک بگذارد. با توجه به این ویژگی، کاربران می توانند میزان پیشرفت خود را توسط اپلیکیشن سلامتی اپل نیز ردیابی کنند. هم اکنون می توانید اپلیکیشن گوگل فیت را از اپ استور دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا