نرم افزار و اینترنت

فهرست نامزدهای مراسم Google Play Awards 2019 منتشر شد

گوگل هر سال در کنار انتخاب بهترین‌ عناوین سال در فروشگاه پلی‌استور، که شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ و سریال و کتاب‌های الکترونیکی می‌شوند مراسم دیگری به نام Google Play Awards هم دارد که در آن از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کمتر شناخته شده یا مستقل تقدیر به عمل می‌آورد.

مراسم Google Play Awards سال 2019 در روز 6 می، یعنی 16 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و این درست یک روز پیش از کنفرانس توسعه دهندگانه I/O خواهد بود که در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. مراسمی که انتظار می‌رود گوگل برای اولین بار از اولین نسل از گوشی‌های پیکسل اقتصادی خود رونمایی کند. در هر حال، Google Play Awards امسال 9 دسته‎بندی خواهد داشت و حالا که نامزدهای آنها معرفی شده‌اند احتمالاً ایده بدی نیست تا با دانلود آنها بررسی کنیم و ببینیم که کدامیک از آنها شایستگی برنده شده در این مراسم را دارند.

جالب اینجاست گوگل دو بخش کامل را برای بازی‌های موبایلی اختصاص داده است که یکی مربوط به بهترین طراحی کلی، تجربه کاربری، تعامل و خوشنامی و همچنین رشد توانمند است. در حالی که بخش دیگر بیشتر بر مهارت‌های توسعه‌دهندگان تاکید دارد، برای مثال استفاده از جلوه‌های ویژه منحصر به فرد و هنرمندانه از طریق خلق تصاویر و یا استفاده از ویژگی‌های پیشرفته گرافیکی API!

نکته عالی اینجاست که پنج مورد از برترین بازی‌های نامزد شده برای دانلود کاملا رایگان هستند که شامل بازی‌های Garena Free Fire (با صد میلیون دانلود)، Old School RuneScape (یک MMORPG نوستالژیک) و سه بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery، Marvel Strike Force و Star Trek Fleet Command (سه بازی جدید از فرنچایزهای ریشه‌دار) می‌شوند.

سه عنوان از نامزد‌های زیبا‌ترین بازی نیز رایگان‌اند و شما نیز می‌توانید از بازی با آنها لذت ببرید و شامل Asphalt 9: Legends، Badland Brawl و  Shadowgun Legends هستند ولی متاسفانه دو عنوان دیگر حاضر در این بخش یعنی Chuchel و Gorogoa چند دلاری هزینه بر روی دستتان خواهند گذاشت. حس شوخ‌طبعی، کشش بازی و جذابیت‌های خاص از آیتم‌های مهم برای انتخاب برنده در این بخش است.

دیگر نامزدهای مراسم گوگل پلی اواردز که توجهات را به خود جلب کرده‌اند Kinedu و My Oasis در دسته “برنامه‌های تناسب اندام”، برنامه‎های Envision AI، TintVision، Tick Tock، Tasty، Pluto TV و Tubi نیز تعدادی از نامزدهای بخش‌های دیگر این مراسم می‌باشند. برای مشاهده لیست کامل نامزدهای Google Play Awards 2019 می‌توانید بهاین لینک مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا