نرم افزار و اینترنت

فیسبوک قابلیت Manage Activity را برای حذف عمده پست ها معرفی کرد

فیس بوک ویژگی جدیدی به نام مدیریت فعالیت یا Manage Activity را راه اندازی کرده که به کاربران اجازه می دهد تا پست های قدیمی خود را حذف کنند. این می تواند برای حذف پست های تکی یا به صورت عمده استفاده شود، و فیس بوک می گوید گزینه های فیلتر را برای کمک به یافتن پست ها با افراد خاص در آنها یا در بازه زمانی مشخص ارائه می دهد. این ویژگی ابتدا به برنامه های تلفن همراه Facebook خواهد رسید.

 در این ویژگی می‌توانید مطالبی را که دیگر تمایلی ندارید دیگران را ببینید، بایگانی کنید (پنهان کنید)، اما هنوز هم می‌توانید حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنید. همچنین سطل زباله‌ای وجود دارد، جایی که می‌توانید مواردی را که دیگر نمی‌خواهید دوباره ببینید جابجا کنید.

این محتوا‌ها تا ۳۰ روز در آنجا می‌مانند و به شما فرصت می‌دهد تا نظر خود را تغییر دهید، پس از آن همه چیز به طور خودکار حذف می‌شود. البته شما می‌توانید در این دوره ۳۰ روزه هر چیزی را از سطل زباله بازیابی کنید. این که آیا آن را بایگانی یا ارسال به سطل زباله می‌کنید، می‌تواند به صورت تکی یا عمده انجام شود. به عنوان مثال، شما حتی می‌توانید فیلتر‌هایی دریافت کنید، برای مثال سریعاً به پست‌هایی با افراد خاص یا افراد خاص از یک محدوده خاص تاریخ بروید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا