نرم افزار و اینترنت

تلگرام 5.11 با قابلیت پیام زمان بندی شده منتشر شد

تلگرام امروز چند ویژگی جدید به پیام رسان خود اضافه کرد از جمله پیام زمان بندی شده تلگرام ، انتخاب پوسته‌های ابری سفارشی، طراحی جدید گزینه‌های پیام و تنظیمات جدید حریم خصوصی است.

در به‌روز رسانی قبلی، با نگاه داشتن کلید ارسال پیام، قابلیت‌های تازه‌ای افزوده شده بود و حال با گرفتن همین دکمه، می‌توانید تا زمان ارسال پیام خودتان را تعیین کنید. بر فرض شما قصد دارید برای یک ساعت آینده و یا حتی یک روز یا هفته بعدی، پیغامی را بفرستید که هنوز زمانش فرا نرسیده و از سوی دیگر به‌خاطر مشغله فراوان و یا ترس از فراموش کاری، ترجیح می‌دهید تا زودتر چنین عمل مهمی را انجام دهید.

از این پس میتوانید یک پیام زمان بندی شده (مثلا برای فردا ساعت ۱۰ صبح) برای فرد دیگری تنظیم کنید. جهت ارسال خودکار پیام در زمان مشخص، دکمه ‘ارسال’ را نگه دارید و گزینه زمان‌بندی پیام‌ها را انتخاب کنید. نکته جالب دیگر این ویژگی، حالت ریمایندر یا یادآوری کننده است. بدین صورت که شما اگر پیامی را در بخش ذخیره شده خود یا همان Saved Messages بگذارید، این مسیج در نقش یادآور برای‌تان ظاهر شده و اخطاری را در صفحه موبایل نمایش می‌دهد.

تلگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ تم های قابل سفارشی سازی را فعال کرد. اکنون آنها با موضوع های ابری سفارشی از این به بعد دنبال می شوند. شبیه به ویژگی های رنگ چت مسنجر فیس بوک، تلگرام اکنون به شما امکان می دهد یک حاله رنگ را تنظیم کنید که رنگ تمام عناصر اصلی رابط کاربری را تغییر دهد. می توانید موضوع خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برای کاربران iOS تلگرام اکنون گزینه های پیام را برای ارسال، پاسخ دادن و موارد دیگر در یک منوی واحد متراکم کرده است، در حالی که قبل از این کارها سخت تر انجام می شد، اکنون برنامه به شما امکان می دهد به جای فقط کل پیام، قسمت های جداگانه ای از پیام را برای کپی کردن انتخاب کنید.

افزون بر این تلگرام تنظیمات حریم خصوصی بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. در صورتیکه تا پیش از این کاربران با انتخاب Nobody می توانستید شماره موبایل را مخفی کنند، اکنون امکانی فراهم شده که افرادی حتی شماره تلفن کاربر را هم باشند، از میان آنها می توان مخفی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا