موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی موتو E6؛ نمایشگر 5.45 اینچی و اسنپدراگون 430

به تازگی اطلاعاتی تازه ای از مشخصات فنی محصول جدید موتورولا با نام Moto E6 به اینترنت راه پیدا کرده است. گوشی های سری E موتورولا در مقایسه با گوشی های سری G، قدرت کمتری دارند و همچنین با قیمت پایین تری به فروش می رسند. امسال موتورولا از سری 6 این گوشی هوشمند باید رونمایی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه با کدنام surfna توسعه پیدا می کند و در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. احتمال عدم عرضه این محصول در کشورهای دیگر وجود دارد. مشخصات فاش شده، نشان می دهد که گوشی موتو E6 از صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل استفاده می کند.

همچنین قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 430 تامین شده و در کنار آن 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی تکی خواهد بود. روی پنل پشتی این محصول، سنسور 13 مگاپیکسلی SK53L6 با دریچه دیافراگم f/2.0 قرار می گیرد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند.

موتورولا برای محصول آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر می گیرد. در رابطه با ظرفیت باتری این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می رود مانند موتو E5 دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا