موبایل و تبلت

آپدیت جدید ردمی نوت 7 پرو، پشتیبانی از بازی فورتنایت را فراهم کرد

بعد از طعنه مدیرعامل شرکت Realme به شیائومی، این شرکت تصمیم گرفت که با انتشار آپدیتی پشتیبانی از بازی فورتنایت را به گوشی ردمی نوت 7 پرو بیاورد.

اکنون شیائومی به وعده خود عمل کرد و آپدیت جدیدی را با شماره نرم افزاری v10.2.10.0 برای گوشی ردمی نوت 7 پرو منتشر کرده که پشتیبانی از بازی فورتنایت را به ارمغان آورد. به نظر می رسد که نیازی به نصب و اجرا این بروزرسانی نبود، چراکه تاثیری در عملکرد اجرای بازی فورتنایت، قبل و بعد از دریافت آپدیت، رخ نداده است.

این بازی هنوز هم با کمترین سیستم گرافیکی و نرخ کمتر از 20 فریم بر ثانیه کماکان اجراشدنی است. این بشکلی است که بهینه سازی های برای بازی اعمال شده که شاید با آپدیت کردن آن، تغییراتی در اجرای بازی رخ داده باشد. به هر حال، ردمی نوت 7 پرو حداقل پشتیبانی از این بازی داشته و نمی تواند در سطح نرمال آن را اجرا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

    1. بازی فورتنایت هنوز روی گوشی شما امتحان نشده، ولی با توجه به مشخصات آن، به راحتی اجرا می شود.

  1. سلام داداش یعنی روی ردمینوت ۷ پرو که رمش ۶ هست فرت نایت با گرافیک کم پلی میشه یعنی توانای پلی داره اما نو درست و حصابی؟

    1. سلام دوست عزیز، با توجه به اینکه می توان روی ردمی نوت 7 پرو بازی کرد، این احتمال وجود داره که بازی روی نسخه گوشی شما هم اجرا بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا