موبایل و تبلت

آپدیت جدید گلکسی A50 با قابلیت های فراوان منتشر شد

سامسونگ به تازگی انتشار بروزرسانی جدیدی برای گوشی گلکسی A50 را در هند آغاز کرده است. این آپدیت روی دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد.

همچنین در کنار بهبود قابلیت های اشاره شده، جدیدترین نسخه پچ امنیتی ماه آپریل 2019 نیز قرار گرفته است. شماره نسخه این آپدیت نرم‌افزاری A505FDDU1ASD6 است و ۶۶۶ مگابایت حجم دارد. همانطور که می دانید، این شرکت قابلیت Routine را برای بیکسبی عرضه کرده که یکی ویژگی مبتنی بر (IFTTT) است که ابتدا در گوشی گلکسی اس 10 کار می کرد. پس از آن، با معرفی گلکسی A80 نیز این قابلیت در آن موجود بود و حال برای گلکسی A50 منتشر شده است.

به روزرسانی همچنین قابلیت های تازه ای را به دوربین گوشی افزوده که می توان به میدان دید ۶۸ درجه‌ای برای دوربین جلو، افزایش افکت‌های پس‌زمینه در حالت Live Focus و اضافه شدن حالت Beauty Video Mode به دوربین‌های عقب و جلو اشاره نمود. این آپدیت از همه مهم‌تر مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دستگاه را حل می‌کند؛ مشکلی که تعدادی از کاربران آن را گزارش داده بودند. نصب این آپدیت می‌تواند سرعت قفل‌گشایی و قابلیت اعتمادپذیری این حسگر را افزایش دهد.

همچنین ویژگی استمرار پیام‌ها و تماس‌ها را داریم؛ به این معنا که حالا بر روی سایر دستگاه‌هایی که با اکانت سامسونگ‌تان روی آن‌ها وارد شده باشید هم می‌توانید پاسخ تماس‌ها و پیام‌ها را بدهید. آپدیت مذکور به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا