شرکت بلک ویو به تازگی از گوشی های میان رده جان سخت و مستحکم خود با نام BV9700 Pro و BV5500 Pro معرفی کرد.

امروز، با توجه به طراحی ظریف گوشی های هوشمند، کاربران نگران افتادن و یا خراب شدن گوشی هایشان هستند. کاربر مجبور است یرای اینکه گوشی خراب نشود، ناچار به خرید کیس محافظ مقاوم  ممکن است ظاهر آن را خراب کرده و حتی در بعضی مواقع نتواند ضربات را به خوبی دفع کند، یا اینکه به سراغ نسخه های جان سخت گوشی های موجود و تلفن هایی برود که از ابتدا برای مواجهه با شرایط نگهداری و استفاده بی رحمانه توسعه یافته اند.

حالا Blackview از دو محصول جدید رونمایی کرده که با قابلیت های به روز و بدنه مقاوم، احتمالاً نظر بسیاری از کاربران را تغییر خواهند داد. بلک ویو BV9700 Pro به عنوان پرچمدار جدید بلک ویو، با الهام از ربات های فیلم تبدیل شوندگان طراحی شده و از نمایشگر 5.84 اینچی بهره می برد. این گوشی همچنین از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو پی 70 با 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4380 میلی آمپر ساعت استفاده می کند.

دوربین پشتی دوگانه گوشی شامل سنسور اصلی 16 مگاپکسلی ساخت سامسونگ و سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر بوکه بوده و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است. حسگرهای ضربان قلب و فشار خون از دیگر امکانات استاندارد BV9700 Pro هستند که در کنار آنها فشارسنج و سنسور تحلیل کیفیت هوا، در محیط های کاری به کمک کاربر آمده و پشتیبانی از دوربین دید در شب خارجی نیز تصویربرداری در تاریک ترین محیط ها را ممکن خواهد کرد.

علاوه بر این، گوشی BV5500 Pro که بعنوان مدل اقتصادی به نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده MT6739 مدیاتک، 3 گیگابایت رم، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی هم شامل سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی می باشد. گفتنی است قیمت مدل پرچمدار هنوز اعلام نشده اما مدل اقتصادی همین حالا با قیمت فوق العاده 90 دلار قابل پیش خرید بوده که تا روز عرضه عمومی (10 روز دیگر) هر روز 1 دلار به قیمت آن اضافه شده و در نهایت با پرداخت 100 دلار قابل خریداری خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *