سال گذشته اطلاعات و پتنت‌های بسیاری از گوشی تاشو موتورولا Razr منتشر شد که به طراحی خلاقانه و خاص این محصول اشاره داشتند. حال به تازگی رندرهایی از این گوشی هوشمند تاشو منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از طراحی گوشی نوستالژی RAZR V3 در گوشی تاشو Razr موتورولا هستیم.

برخلاف گوشی‌های منعطف سامسونگ و هواوی٬ موتورولا قرار نیست یک دیوایس با نمایشگر بزرگی همچون یک تبلت را عرضه کند٬ بلکه آن می‌خواهد یک گوشی با نمایشگری به اندازه‌ی سایر گوشی‌های فعلی بازار را عرضه کند که می‌توانید آن را از وسط تا کرده و داخل جیب خود بگذارید. گوشی موتورولا ریزر 2019 به سمت داخل تا می‌شود که اجازه می‌دهد نمایشگر از خراش‌ها و فشارهای مختلف در امان بماند. یک قسمت ضخیم نیز در زیر گوشی قرار دارد که عملیات بسته شدن نمایشگر را تسهیل می‌کند و از باز شدن اتفاقی آن جلوگیری خواهد کرد.

همچنین در این تصاویر به بسته بندی و لوازم جانبی همراه این گوشی تاشو خاص هم اشاره شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی تاشو موتورولا Razr از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی کم حاشیه با نسبت ابعاد 22:9 استفاده می‌کند و در رندرهای منتشر شده شاهد استفاده از بریدگی ناچ به عنوان محل قرارگیری بلندگو مکالمه هستیم.

به گفته منابع معتبر، موتورولا برای قدرت پردازشی این محصول از تراشه اسنپ دراگون 710 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده کرده است؛ همچنین گفته می‌شود که یک نسخه ویژه به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی از این محصول هم به بازار عرضه خواهد شد. موتورولا برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از یک باتری 2730 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 27 واتی TurboPower استفاده کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *