موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت ال‌جی G8 ThinQ در برابر خمیدگی و خراشیدگی

ال جی جی 8 همزمان با دیگر پرچمداران نیمه اول سال 2019 و به عنوان پاسخی برای سامسونگ گلکسی اس 10 معرفی شد، اما نتوانست به اندازه رقبا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند.

با این حال همچنان آن را به عنوان یکی از بهترین و خاص‌ترین گوشی های هوشمند بازار می‌شناسیم. بررسی اولیه ال جی جی 8 تینکیو نشان داد با یک گوشی مجهز به ویژگی‌های منحصربه‌فرد رو به رو هستیم. حال باید دید توانایی گوشی برای دوام آوردن در برابر آسیب‌های مختلف به چه میزان است. به تازگی ویدئویی از آزمون مقاومت ال‌جی جی 8 در برابر خط و خش، فشار و شعله توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything منتشر شده که از عملکرد بهتر این محصول نسبت به گلکسی اس حکایت می کند.

ال جی جی 8، همانند دیگر پرچمدارانی که از شیشه‌های محافظ گوریلا گلس در بدنه آن‌ها استفاده شده است، در درجه شش تست مقاومت در برابر خط و خش آسیب دید. به همین دلیل می‌توان مطمئن بود در صورت عدم خط خطی کردن بدنه گوشی به وسیله چاقو به صورت عمدی، بدون استفاده از قاب محافظ آسیبی به بدنه زیبای آن نخواهد رسید!

وجه تمایز دیگر ال‌جی جی 8 نسبت به گلکسی اس 10، قرارگیری دوربین سه‌گانه در زیر پنل شیشه‌ای است که آن را از آسیب‌های احتمالی محافظت کرده و همچنین ماژول دوربین را با بدنه در یک سطح قرار می‌دهد.. درنهایت شاهد خم شدن بسیار جزئی دستگاه در برابر فشار غیرعادی هستیم؛ البته همان‌طور که انتظار داشیم فریم فلزی در برابر شکست کامل مقاومت می‌کند. همچنین صفحه‌نمایش AMOLED این گوشی نیز با توجه به ماهیت پیکسل‌ها، در معرض حرارت شعله فندک دچار آسیب دائمی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا