موبایل و تبلت

هواوی لیست گوشی های دریافت کننده اندروید Q را اعلام کرد

هواوی روز گذشته در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که ۸ تا از گوشی‌های این شرکت بلافاصله پس از گوشی‌های پیکسل، اندروید Q را دریافت می‌کنند.

در جریان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان Google I/O 2019 شرکت گوگل برخی قابلیت‌های جدید اندروید 10 کیو را اعلام کرد و نسخه سوم آزمایشی اندروید کیو را رسما عرضه کرد. حالا شرکت هواوی اولین شرکت سازنده تلفن همراه است که برنامه رسمی خود برای عرضه آپدیت اندروید 10 کیو برای گوشی‌های هواوی را عرضه می‌کند.

این هشت گوشی هواوی به عنوان اولین گوشی‌های کاندیدای دریافت آپدیت اندروید 10 هواوی اعلام شده‌اند که شامل گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس، میت 20 پورش ادیشن، هواوی پی 30، هواوی پی 30 پرو و آنر وی 20  و آنر مجیک 2 است.

گفته می‌شود این آپدیت به احتمال فراوان همراه با به‌روزرسانی EMUI شده و برای گوشی های اشاره شده در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. گوگل به احتمال فراوان آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر ارایه خواهد کرد و شرکت هواوی ادعا می‌کند به محض انتشار نسخه پایدار برای گوشی‌های پیکسل، آپدیت گوشی‌های شرکت نیز آماده می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا