موبایل و تبلت
موضوعات داغ

لنوو Legion Phone Duel با تراشه اسنپدراگون 865 پلاس معرفی شد

پس از شایعات، در نهایت لنوو در جریان رویدادی آنلاین، به طور رسمی از اولین گوشی هوشمند گیمینگ Legion Phone Duel مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و طراحی متفاوت رونمایی کرد. یکی از نکات جالب در این گوشی، قرار گرفتن دوربین سلفی در بدنه است، به طوریکه دوربین بجای قرارگرفتن در بالای گوشی در سمت راست دستگاه به صورت پاپ آپ جای خوش کرده و از سنسور 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

استفاده از عکس های سلفی، اما برای افرادی که می خواهند جلسات بازی خود را در توئیچ پخش کنند، بی فایده است. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی دوگانه با چینش سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم F/1.89 و اولتراواید 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه قرار گرفته است.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون 865 پلاس تامین می شود. به ادعای کوالکام، این تراشه جدید 10 درصد عملکرد سریع تری نسبت به نسخه استاندارد آن داشته و یک پردازنده گرافیکی با سرعت کلاک کمی بالاتر برای بوت شدن نیز دارد. گیمرها و علاقه مندان به این گوشی می توانند آن را با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خریداری کنند.

لنوو برای کاهش دمای این گوشی هوشمند خود از سیستم خنک‌کننده مایع به همراه لوله مسی استفاده کرده است. این دستگاه از دو پورت USB-C بهره می‌برد که یکی از آنها روی فریم قرار دارد و می‌توان توسط آن‌ها باتری دوگانه 2500 میلی آمپر ساعت با مجموع ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توان دو باتری را در مدت زمان 30 دقیقه کاملا شارژ کرد. لنوو Legion Phone Duel از دکمه‌های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ‌های RGB با امکان برنامه‌ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته بهره می‌برد.

این گوشی از صفحه نمایش 6.64 اینچی AMOLED با نرخ رفرش ریت 144 هرتزی و نرخ نمونه گیری لمسی 240 هرتزی بهره گرفته و دارای دکمه‌های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ ‌های RGB با امکان برنامه ‌ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته است. سیستم صوتی این دستگاه توسط «Dirac» تنظیم شده که کیفیت بالایی دارد. علاوه بر اسپیکر پرقدرت، این گوشی هوشمند از ۴ میکروفن نیز بهره می‌برد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه 5G‌ اشاره کرد. این گوشی هوشمند برخلاف پرچمداران سامسونگ قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیست.

[aparat id=’ioh2v’]

لنوو Legion Phone Duel اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین و برخی کشورهای آسیایی خواهد شد و کاربران در آمریکای شمالی قادر به خرید آن نخواهند بود. قیمت اعلام شده برای مدل 8/128 گیگابایت برابر با 500 دلار، مدل 12/128 گیگابایتی برابر با 557 دلار و مدل 12/256 گیگابایتی نیز 600 دلار است، در حالیکه مدل حرفه ای آن با پیکربندی 16/512 گیگابایت نیز با قیمت 857 دلار راهی بازار می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا