احتمالا به‌خاطر دارید که کمپانی اچ‌تی‌سی در ماه مارس اعلام کرد که اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U12 پلاس نهایتا طی 3 ماهه دوم سال به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت خواهد کرد. به لطف توئیتی که امروز توسط اچ‌تی‌سی منتشر شد؛ زمان‌بندی انتشار به‌روزرسانی مذکور به‌صورت دقیق‌تری مورد اشاره قرار گرفت.

 HTC در ماه آگوست سال گذشته اعلام کرد که HTC U12+, HTC U11+, HTC U11 و HTC U11 Life آپدیت اندروید ۹ پای را دریافت خواهند کرد. HTC U11 Life در ماه نوامبر سال گذشته این آپدیت را گرفت ولی کاربران سایر دستگاه‌ها هنوز منتظر انتشار آپدیت جدید اندروید هستند.

اچ‌تی‌سی در توئیت امروز خود اعلام کرد که اسمارتفون اچ‌تی‌سی U11 در اواخر ماه جاری به اندروید 9 به‌روزرسانی خواهد شد. به‌روزرسانی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی U12 پلاس در ماه ژوئن آغاز می‌شود و اچ‌تی‌سی U11 پلاس نیز در اواخر ماه آینده به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد. جالب است بدانید که 2 هندست اچ‌تی‌سی U11 و اچ‌تی‌سی U11 پلاس در سال 2017 روانه بازار شدند؛ در حالی‌که گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس طی سال گذشته در دسترس مشتریان قرار گرفت.

این شرکت حدود چهار سال پیش پس از عرضه HTC One A9 اعلام کرد که این دستگاه با فاصله‌ای ۱۵ روزه، به دنبال تلفن‌های نکسوس، آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت خواهد کرد. این تصمیم اتفاق مهم و پراهمیتی بود اما اچ‌تی‌سی در نهایت نتوانست تا مدت زیادی به وعده خود پایبند بماند. گوشی اگزودوس 1 بلاک‌چین آخرین گوشی عرضه شده توسط اچ‌تی‌سی برای تاجران ارزهای رمزنگاری شده به‌شمار می‌رود. این دستگاه در ماه دسامبر سال گذشته عرضه شد و سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده بود.

اخیرا دستگاه دیگری از HTC در یک وبسایت بنچمارک مشاهده شده که به تراشه هلیو P35 مجهز است. علاوه بر این، چندی پیش دیده بودیم که گواهی بلوتوث برای اولین تلفن 5G این شرکت صادر شده است؛ تلفنی که احتمالا در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *