موبایل و تبلت

گوگل آپدیت جدیدی را برای دستگاه های پیکسل منتشر کرد

هر سه ماه یکبار گوگل برخی از ویژگی‌های جدید را برای خط دستگاه‌های پیکسل خود منتشر می‌کند، و ما اکنون در چنین لحظه‌ای هستیم. آپدیت ویژگی جدید پیکسل، Circle to Search برای پیکسل 7 و 7 پرو می‌آورد.

این دقیقاً به همان صورت عمل می کند – نوار پیمایش یا دکمه خانه را طولانی فشار دهید، سپس یک تصویر، متن یا ویدیو را برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز خود دایره بکشید، خط خطی کنید، برجسته کنید یا ضربه بزنید. ویژگی بعدی در مورد اینستاگرام است؛ اگر صاحب پیکسل 7/7 پرو، پیکسل 8/8 پرو یا پیکسل فولد هستید، می‌توانید ویدیوهای 10 بیتی HDR را مستقیماً در ریلز اینستاگرام ضبط کرده و به اشتراک بگذارید، و عکس‌های Ultra HDR را در فید خود آپلود و به اشتراک بگذارید.

در آمریکا، Call Screen اکنون می‌تواند تماسی را هنگامی که تماس‌گیرنده ساکت است شروع کند. هنگامی که تماس‌گیرنده پاسخ نمی‌دهد، تراشه “سلام” را می‌بینید، و ضربه زدن روی آن هنگام اسکرین کردن تماس باعث می‌شود گوگل استیستنت از تماس‌گیرنده بخواهد صحبت کند. اگر نمی‌توانید فوراً به یک تماس اسکرین شده پاسخ دهید، گوگل اسیستنت به تماس‌گیرنده اطلاع می‌دهد که برای تماس با شما مدت زمان بیشتری در انتظار است. Call Screen روی پیکسل 6 و جدیدتر کار می‌کند.

ویژگی App Screen Sharing، به شما امکان می‌دهد هر بار فقط یک اپلیکیشن را به اشتراک بگذارید، زمانی که در پیکسل تبلت، پیکسل فولد، یا پیکسل 5a 5G و تلفن جدیدتر، پخش، ضبط یا در تماس ویدیویی ارائه می‌کنید. بنابراین، اگر نمی خواهید، دیگر لازم نیست کل صفحه خود را به اشتراک بگذارید. دستگاه‌هایی که قبلاً استفاده می‌شدند، اکنون در صفحه تنظیمات دستگاه‌های متصل بسیار آسان‌تر می‌شوند، جایی که می‌توانید لوازم جانبی بلوتوث را که قبلاً در گوشی یا تبلت جدید خود تنظیم شده بود ببینید و سپس می‌توانید از Fast Pair برای اتصال استفاده کنید.

با نشانه‌گذاری‌های Google Docs می‌توانید با استفاده از انگشت یا قلم، حاشیه‌نویسی‌های دست‌نویس را از دستگاه پیکسل خود به یک سند یا تکلیف اضافه کنید. می توانید رنگ های مختلف قلم و هایلایتر را انتخاب کنید. در پیکسل تبلت، هنگامی که ورودی صوتی فعال می‌شود، صفحه‌کلید Gboard در نوار ابزار کوچک می‌شود و فضای کمتری از صفحه را اشغال می‌کند تا مولتی تسکینگ سریع‌تر شود.

در نهایت، پیکسل واچ 2022 دارای تعداد زیادی ویژگی جدید است که در ابتدا در سال گذشته در جانشین آن معرفی شد. برنامه Fitbit Relax همچنین برای راهنمایی شما در تمرینات تنفسی در دسترس است، در حالی که Google Maps for Wear OS اکنون می‌تواند مسیرهای حمل و نقل عمومی را در Pixel Watch، با گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل، زمان حرکت بلادرنگ، و نمای نقشه با استفاده از قطب نما به شما ارائه دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا