موبایل و تبلت

تصاویر رسمی از گوشی Realme X به اینترنت راه پیدا کرد

هفته‌های گذشته پس از انتشار شایعه‌های فراوان سرانجام شرکت Realme در حساب ویبو خود تایید کرد که قصد دارد تا اولین گوشی مجهز به دوربین بیرون جهنده خود را با نام Realme X روانه بازار کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، پرچمدار Realme X در دو رنگ سفید و آبی/بنفش به بازار عرضه می‌شود. در قسمت جلویی این پرچمدار شاهد استفاده از صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED هستیم که به سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز شده است.

دوربین سلفی این گوشی به یک لنز 16 مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند تصاویر قابل قبولی را به ثبت برساند. همچنین دوربین اصلی Realme X از یک لنز 48 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED تشکیل شده است.

در بخش سخت افزاری شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 710 به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی هستیم. برای تامین انرژی این محصول از باتری 3680 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و آن را به فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 مجهز کرده است. همچنین گفته می‌شود که اسپیکرهای این گوشی به فناوری Dolby surround مجهز شده‌اند. این گوشی در تاریخ 15 مه برابر با 25 اردیبهشت در بازار کشور چین عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا