اوایل مرداد امسال هواوی آپدیت EMUI 9.1 را برای 10 گوشی منتشر کردند و حالا شاهد انتشار آن برای شمار دیگری از محصولات این شرکت هستیم. این بار در مجموع 8 گوشی دیگر EMUI 9.1 را دریافت کرده‌اند که زمان معرفی برخی از آنها به سال 2016 میلادی باز می‌گردد اما هنوز تازه‌ترین آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند.

هشت گوشی هواوی و آنر در حال دریافت آپدیت EMUI 9.1 هستند، شامل هواوی میت 9، میت 9 پرو، میت 9 پورشه دیزاین، هواوی پی 10، پی 10 پلاس، هواوی نوا 2 اس، آنر 9 و آنر وی 9 می شود. این به‌روزرسانی دو قابلیت مهم را به همراه می‌آورد که یکی، سیستم مدیریت فایل EROFS و دیگری، GPU Turbo 3.0 است.

در حال حاضر این آپدیت در برخی مناطق منتشر شده اما از آنجایی که اعلام رسمی به بازار چین مربوط می‌شود، ممکن است انتشار آن برای گوشی شما قدری طول بکشد. رابط کاربری EMUI 9.1 همانند EMUI 9 بر پایه سیستم عامل اندروید 9.0 است اما هنوز با تغییرات و بهینه سازی های متعددی همراه است که هرکسی می‌خواهد آنها را دریافت کند. از جمله این تغییرات می‌توان به فایل سیستم جدید EROFS اشاره کرد که با بهبود سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات و نزدیک به 20 درصد افزایش ظرفیت ذخیره سازی همراه است.  این سیستم همچنین در مدیریت بهینه‌ی فضای حافظه نقش دارد و بهتر از تکنولوژی‌های قبلی، مانند سیستم فایل EXT4 عمل می‌کند.

در مورد GPU Turbo 3.0 باید بگوییم که آپدیت جدید، 51 گیم دیگر را پوشش می‌دهد و شمار بازی‌های قابل پشتیبانی را به 60 عنوان می‌رساند. تکنولوژی هواوی GPU Turbo ، مصرف انرژی را هنگام گیمینگ تا 10 درصد کاهش می‌دهد و میانگین نرخ فریم را بالا می‌برد؛ چیزی که قطعا به کار گیمرها خواهد آمد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *