کنسول و بازی

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Away: The Survival Series معرفی شد

بازی Away: The Survival Series که پیش از این فقط برای پی‌سی معرفی شده بود، قرار است برای پلی استیشن 4 هم در دسترس قرار بگیرد.

برای آن‌هایی که با این بازی آشنایی ندارند، یک عنوان ماجراجویی است که بازیکنان را در یک طبیعت واقع‌گرایانه غوطه‌ور می‌کند. شما در نقش یک بادپر شکری (Sugar Glider) بازی می‌کنید و همراه او در اکوسیستم‌های مختلف به ماجراجویی می‌پردازید و با گونه‌های جانوری مختلف در هرکدام آشنا می‌شوند و می‌توانند در محیط‌هایی با چشم‌انداز بسیار زیبا گشت و گذار کنند.

یکی از مواردی که در این بازی خودنمایی می‌کند گرافیک زیبای آن است و سازندگان محیط‌های مختلف را با جزییات بسیار بالایی طراحی کرده‌اند. در مطلب منتشر شده توسط تیم سازنده در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن بیان شده که استودیوی بریکینگ وال (Breaking Wall) اکثر محتوای موجود در بازی را از مستندات مربوط به طبیعت الهام گرفته است.

با توجه به تریلر منتشر شده در جریان این مراسم، این عنوان شباهت زیادی به یک نسخه‌ی قابل بازی از مستند Planet Earth دارد. اگرچه تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست ولی با این حال، به نظر می‌رسد باید انتظار یک بازی جذاب را داشته باشیم. بازی Away: the Survival Series در حال حاضر برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا