موبایل و تبلت

وان‌پلاس 7 با تراشه اسنپدراگون 855 رونمایی شد

شرکت وان‌پلاس، علاوه بر نسخه پرو، از نسخه استاندارد وان پلاس 7 رونمایی کرد. وان پلاس 7 از نظر ظاهری ترکیبی از دو گوشی وان پلاس 7 پرو و 6T بهره گرفته است.

وان پلاس 7 از صفحه نمایش 6.41 اینچی Optic AMOLED با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 استفاده می کند. همچنین سنسور اثر انگشت هم زیر نمایشگر جای دارد. قدرت پردازشی گوشی را پردازنده اسنپدراگون 855 تامین کرده که با حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 عملکرد بهتری را ارائه کرده است. در کنار تراشه، همچنین 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است.

برخلاف نسخه پرو، وان پلاس 7 میزبان دوربین دوگانه است که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز دیافرگام f/1.7 و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می باشد. همچنین دوربین اصلی دارای قابلیت های نظیر UltraShot است که حالت های HDR+ و Super Resolution را فعال می کند. این دوربین، ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم ضبط می‌کند و توانایی ضبط ویدیوهای HD با نرخ ۴۸۰ فریم و همچنین ویدیوهای فول HD با نرخ ۲۴۰ فریم را دارد. وان‌پلاس ۷ همچنین دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در درون بریدگی کوچک بالای نمایشگر جای گرفته و توانایی قابل‌قبولی در ثبت عکس و فیلم دارد.

وان‌پلاس 7 به‌عنوان مدل جدید گوشی‌های وان‌پلاس، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید ۹ پای) با رابط کاربری OxygenOS مجهز شده است. همچنین وان پلاس 7 از باتری 3700 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی بهره می برد. وان‌پلاس ۷ قرار است در رنگ‌های خاکستری و قرمز به‌صورت انحصاری در چین و هند عرضه شود. قیمت این گوشی برای مدل 6/128 گیگابایت معادل 500 یورو و مدل 8/256 گیگابایت 550 یورو اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا