همانطور که می دانید، شب گذشته وان پلاس، از پرچمداران جدیدش به نام وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو رونمایی کرد. چند دقیقه بعد از رونمایی این گوشی ها زک نلسون به سراغ گوشی وان پلاس 7 پرو به بررسی مقاومت آن در برابر خراشیدگی و خمیدگی رفته است.

طبق معمول زک نلسون، ابتدا با تست خراشیدگی آغاز کرد و گوشی را در 6 سطح مختلف مورد آزمایش قرار داد. همانند دیگر گوشی، وان پلاس 7 پرو نیز دارای لایه حفاظتی گوریلا گلس است ولی در سطح 6 و 7 آسیب دید. پس از آن دوربین سلفی کشویی گوشی با پوشش شیشه ای محافظت می شود. به این معنی که به آسانی خراشیده نمی شود، اگرچه اطراف آن پلاستیک بوده و در معرض بسیاری از خراش‌های بیشتر قرار دارد.

هر دو طرف گوشی، دارای بدنه فلزی بوده و شامل اسلات سیم کارت، دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور و نوار لغزنده می باشد. قاب پشتی نیز دارای لایه محافظ گوریلا گلس 5 است که لوگو نیز زیر لایه محافظ قرار گرفته و براحتی خراشیده نخواهد شد. همچنین هنگامی که در معرض تست سوختی قرار گرفت، هیچ پیکسل سوختگی بعد از یک دقیقه روی صفحه نمایش اعمال نشد. دیگر پنل ها امولد عموما 20 ثانیه بیشتر طول نمی کشید که خسارت جبران ناپذیری در برابر سوختگی فراهم می کرد. در نهایت سنسور اثر انگشت گوشی زیر پس از خراشیدگی های مکرر همچنان کار می کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *