اپلیکیشن Mi Fit، یک هاب سخت افزاری دستبند های سلامتی شیائومی برای گوشی های اندرویدی است. یک اپلیکیشن خاص برای دنبال کردن و تجزیه و تحلیل فعالیت های ورزشی شما می باشد که توسط شرکت Anhui Huami Information Technology Co.,Ltd منتشر شده است.

اکنون نسخه جدید این اپلیکیشن یعنی Mi Fit 4.0 در گوگل پلی و اپل استور منتشر شده که رابط کاربری جدید مبتنی بر کارت و پشتیبانی از فعالیت های ورزشی بیشتر را به ارمغان می آورد. صفحه اصلی برنامه حالت نمایش کارتی به خود گرفته که در نگاه اول، تعداد گام ها، میزان کالری، جزئیات وزن و خواب و آخرین ارزیابی میزان ضربان قلب را نشان می دهد.

شما می توانید با ضربه زدن به detailed view، again card-based و یا گزینه مرتب سازی دوباره کارت ها، بیشتر بر روی معیارهای مهمتان متمرکز شوید. باید اشاره کنیم که برخی از کاربران، از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن گلایه داشتند که شیائومی گفت که در طراحی جدید این مشکل برطرف شده است. علاوه بر انواع تمرینات اضافی، قدم زدن، دویدن و دوچرخه سواری هنوز هم فعالیت های اصلی، حالت تردمیل هم به اپلیکیشن افزوده شده است. هم اکنون نسخه جدید اپلیکیشن بر بروی فروشگاه گوگل پلی و اپل استور قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *