دیشب بود وان پلاس ۷ پرو با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد. یکی از نقاط قوت مهم وان‌پلاس ۷ پرو را می‌توان در دوربین سه گانه آن دانست. وان پلاس عموما جز برندهایی نبوده که دوربین آن مدعی باشد اما سال ۲۰۱۹ متفاوت است.

امتیاز DxO دوربین سه گانه وان پلاس ۷ پرو مشخص شده و شاید برای شما جالب باشد که بهتر از گلکسی اس ۱۰ پلاس و هواوی میت ۲۰ پرو ظاهر شده است. وان پلاس 7 پرو نسبت به نسل پیشین با پیشرفت خوبی مواجه بوده و اکنون از دوربین سه گانه اصلی برخوردار است. همانطور که می دانید دوربین اصلی سه گانه وان پلاس 7 پرو شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است.

سنسور اصلی توانایی ادغام هر چهار پیکسل مجاور به یک پیکسل مجزا را داشته که در نهایت تصویری با کیفیت بالا را به کاربر ارائه می دهد. این فرایند، خروجی تصویر ۱۲ مگاپیکسلی (با وضوح ۴۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل) را به‌دنبال دارد که از رنگ‌، گستره‌ی داینامیکی و جزئیاتی بهبودیافته بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (روی لنزهای تله‌فوتو و اصلی) و البته بهره‌مندی از سیستم فوکوس خودکار ویژه‌ای که ترکیبی از فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار تشخیص فاز اشاره کنیم. همچنین دوربین اصلی گوشی قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K را داراست.

حال متخصصان DxOMark به بررسی دوربین گوشی وان پلاس 7 پرو پرداخته و امتیاز 111 را به گوشی اختصاص دادند و این گوشی توانست جایگاه سوم را بعد از هواوی پی 30 پرو و گلکسی اس 10 فایو جی از آن خود کند. درضمن کسب امتیاز ۸۶ دوربین سلفی، وان‌پلاس ۷ پرو را در رده‌ی ششم رنکینگ DxOMark جای داده است.

این گوشی توانسته است در بخش عکس‌برداری امتیاز ۱۱۸ و در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۹۸ را کسب کند. از بین نکات مثبت دوربین این گوشی در زمینه‌ی ثبت عکس می‌توان به اکسپوژر دقیق، سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق، نمایش عالی جزئیات و توانایی درخورتوجه برای ثبت جلوه بوکه اشاره کرد. بااین‌حال، ظاهرا دوربین وان‌پلاس ۷ پرو از حیث عکس‌برداری در مواردی مانند تعادل سفیدی و نویز در سایه (در برخی محیط‌های داخلی) ضعف دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *