تنها دو روز پس از عرضه نسخه نهایی iOS 12.3، اپل بتاهای جدیدی را در دسترس قرار داد. این کمپانی امروز اولین نسخه بتای سیستم عامل های iOS 12.4، macOS 10.14.6 Mojave و watchOS 5.3 و tvOS 12.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

در رابطه با ویژگی های موجود در این نسخه ها، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود شاهد بهبود عملکرد آن ها برای اپل Card باشیم. کارت اپل در آینده نزدیک از راه می رسد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در توسعه این نسخه بسیاری از باگ‌های امنیتی و مشکلات نرم افزاری دیگری که برای کاربران ایجاد شده بود را برطرف کرده است.

از طرف دیگر پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که نسخه نهایی آی او اس 12.4 پس از برگزاری WWDC 2019 به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران می‌شود و به احتمال زیاد این آخرین نسخه از زیر شاخه‌های آی او اس 12 خواهد بود که پیش از عرضه آی او اس 13 به صورت عمومی در پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حالی که در این مراسم با نسخه جدید سیستم عامل آی او اس ملاقات می کنیم، برای دریافت نسخه پایدار آن باید تا چند ماه دیگر صبر کنیم. اپل نسخه پایدار سیستم عامل خود را همزمان با معرفی آیفون های جدید، منتشر می کند. گفتنی است که آی او اس 12.4 فعلاً در حال تست و بررسی قابلیت‌های نرم افزاری بوده و احتمالاً زمان زیادی تا عرضه نسخه نهایی آن زمان باقی مانده که پس از آن بتای عمومی آن نیز در اختیار کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

در صورتی که خواهان نصب اولین نسخه بتا iOS 12.4 هستید، باید ابتدا خود را به عنوان توسعه دهنده به اپل معرفی کنید. پس از ثبت نام، قادر به دریافت این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل خواهید بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *