این روزها گوشی های هوشمند کامپکت بسیار کم عرضه می شود، اما هنوز هم سونی سنت قدیمی خود را داشته و همچنان به عرضه گوشی های کامپکت ادامه می دهد. به تازگی از گوشی Xperia Ace رونمایی کرده است. این گوشی کامپکت، دارای صفحه نمایش 5 اینچی LCD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 است.

در پنل جلویی دستگاه همچنان همان طراحی قدیمی با حاشیه بسیار زیاد، اسپیکرهای دوگانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را داراست. در دل دستگاه شاهد استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 630 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی هستیم. در قاب پشتی دستگاه نیز یک حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی بوده و در سمت راست گوشی سنسور اثر انگشت قرار دارد.

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری 2700 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. از دیگر مشخصات گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای، فناوری NFC و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد. اکسپریا Ace قرار است در رنگ های سفید، بنفش و مشکی با قیمتی معادل 444 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *