اوپو به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدیدی تحت عنوان ویوو Y3 رونمایی کرده است. محصول جدید ویوو به پردازنده هلیو پی 35 و دوربین سه گانه مجهز است.

گوشی ویوو Y3 از صفحه نمایش 6.35 اینچی با رزولوشن 1544 در 720 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.3 به 9 استفاده کرده و از نسبت نمایشگر به بدنه 89 درصدی برخوردار است. در قاب پشتی دستگاه دوربین سه گانه قرار گرفته و شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو P35 تامین شده که در کنار آن 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. همچنین سیستم عامل دستگاه اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9 می باشد. در بریدگی قطره ای بالای نمایشگر سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی Jovi، حالت آسان و Game Cube اشاره نمود.

رویه هم رفته برای تامین انرژی اجزای سخت افزاری ویوو Y3 از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی Dual-Engine استفاده شده است. گفتنی است که قرار است ویوو Y3 در رنگ های آبی، صورتی و آبی جوهری با برچسب قیمتی 216 دلار راهی بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *