در iOS قابلیت داخلی وجود دارد که به کاربر امکان به اشتراک گذاری رمز عبور وای فای را بین دستگاه های آیفون در نزدیکی یکدیگر فراهم می کند. اینکار با استفاده از وای فای، بلوتوث و هر یک از شناسه Apple ID برای اشتراک گذاری رمزعبور امکانپذیر است.

اگر شما دارای یک رمز عبور وای فای پیچیده ترکیبی از حروف، اعداد و سمبل ها باشید، به اشتراک گذاری این رمزعبور ممکن است یک تلاش خسته کننده ای باشد. اما از نسخه iOS 11 به بالا اشتراک وای فای بین آیفون ها و آیپدها راحت تر شده است. برای انجام این کار باید سه گام را انجام دهید.

در ابتدا، باید وای فای و بلوتوث هر دو گوشی فعال باشد، شما می توانید با مراجعه به Settings > Wi-Fi و Settings > Bluetooth بررسی کنید.

سپس اطمینان حاصل کنید که همه دستگاه هایی که می خواهید به وای فای متصل کنید از شناسه اپل یا Apple ID بهره می برند.

در نهایت، یکی از دستگاه ها را به وای فای متصل نمایید و در دستگاهی که به وای فای متصل نیست باید وارد Settings شوید و WiFi را انتخاب نمایید. نام شبکه ای که می خواهید به آن بپیوندید را انتخاب نمایید و رمز عبور را وارد نمایید.

این دستگاهی که قبلا به وای فای متصل بوده یک پیام فوری مبنی بر به اشتراک گذاری رمز عبور وای فای دریافت خواهد کرد تا گذرواژه را به اشتراک بگذارد. با کلیک بر روی گزینه Share Password و درست همانند آن، دستگاه یک پیغام رمز عبور دریافت و اتصال را برقرار خواهد کرد. قسمت رمز عبور در دستگاه دوم به صورت خودکار گذرواژه را دریافت و اتصال برقرار می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *