موبایل و تبلت

شیائومی ردمی نوت 7 اس با تراشه اسنپدراگون 660 معرفی شد

بعد از معرفی ردمی نوت 7 و 7 پرو، اکنون شیائومی از نسخه جدیدی از این سری را تحت عنوان ردمی نوت 7 اس رونمایی کرده است. در دو ماه گذشته، شیائومی توانسته بیش از 2 میلیون سری ردمی نوت 7 در هند به فروش برساند و حال این شرکت تلاش می کند تا مشتریان بیشتری را به گوشی ها جذب کند.

ردمی نوت 7 اس از صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس و دوربین 13 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای نمایشگر استفاده می کند. همچنین روی سطح جلویی و پشتی توسط لایه محافظتی گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 660 تامین شده و در کنار آن 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی قرار دارد.

 یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه بکارگیری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. دوربین اصلی از قابلیتی با نام Quad-Bayer استفاده کرده که تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می دهد. دوربین دوم نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق بهره گرفته و قابلیت هایی نظیر حالت شب و HDR چندحالته را داراست.

برای تامین اجزای سخت افزار گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری کوییک شارژ 4.0 با توان 18 وات استفاده می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 با رابط کاربری MIUI 10، فناوری IR blaster اشاره کرد. گفتنی است که ردمی نوت 7 اس قرار است در رنگ های آبی و قرمز عرضه شود. قیمت اعلام شده برای مدل 3/32 گیگابایتی 158 دلار و مدل 4/64 گیگابایتی نیز معادل 187 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا