کنسول و بازی

تماشا کنید: چهارمین نسخه بازی مسابقه ای GRID معرفی شد

استودیوی Codemasters نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Grid را که به نوعی ریبوت این سری بازی به حساب می‌آید، معرفی کرد.

تا به امروز سه شماره در مجموعه‌ی Grid عرضه شده‌اند. در سال ۲۰۰۸ شاهد عرضه‌ی اولین قسمت این مجموعه به اسم Racer Driver: GRID بودیم و در سال ۲۰۱۳ هم دنباله‌ی این بازی به اسم GRID 2 عرضه شد. نهایتا در سال ۲۰۱۴ شاهد عرضه‌ی بازی GRID Autosport بودیم و از آن زمان تا به امروز، خبر زیادی از این مجموعه بازی‌ها نداشتیم و شرکت بازی‌سازی کدمسترز بیشتر مشغول ساخت بازی‌های مجموعه Dirt و F1 بوده است.

تریلر معرفی بازی که میزبان ماشین‌های کلاس GTML به همراه ماشین‌های قدیمی‌تر است، نشان می‌دهد که ویژگی Rewind به این دنباله بازگشته است. مسابقات Grid در 4 قاره جریان داشته و از نظرات راننده مشهور فرمول 1 فرناندو آلونسو نیز بهره برده است. بازی بیش از ۷۰ خودروی مختلف، از کلاس‌های بسیار متفاوت، را در خود جای دهد. ۱۲ جاده‌ی مختلف هم برای بازی طراحی شده است که شامل پیست‌های معروف و مشهور دنیا هستند.

در پایان ویدئوی زیر نیز 2 نسخه‌ Standard و Ultimate معرفی می‌شوند که نسخه‌ Ultimate شامل محتویات سیزن‌های 1 تا 3 است. همچنین، جزئیات بیشتر در هفته‌های آتی توسط Codemasters به اشتراک گذاشته خواهند شد. Grid که چهارمین دنباله‌ این فرنچایز می‌باشد، در تاریخ 13 سپتامبر(جمعه 22 شهریور ماه) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا