اپل به تازگی آپدیت iOS 12.3.1 با هدف رفع برخی از مشکلات نرم افزاری سیستم برای آیفون و آیپد منتشر کرد.

این آپدیت باگ مربوط به تماس VoLTE را رفع می کند. این باگ باعث می شود کاربران قادر به برقراری تماس با دیگران و یا دریافت آن نباشند. علاوه بر VoLTE، باگ اپلیکیشن مسیج اپل نیز برطرف شده است. در گذشته برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده بودند که پیام های دریافتی از افراد ناشناس را در لیست اصلی خود مشاهده می کنند، در حالی که این ویژگی را غیرفعال کرده بودند. در کنار این باگ، کاربران قادر به ریپورت پیام ها نبودند.

با این حال این شرکت در توسعه آی او اس 12.3.1 اعلام کرده بسیاری از باگ‌ها مشکلات نرم افزاری مربوط به ارتباط VoLTE را در آی او اس 12.3.1 برطرف کرده است. در لیست تغییرات این نسخه اپل هیچ اطلاعاتی در مورد رفع مشکل نمایش شماره اپراتور نداده است باید این حال اعلام کرده که تعدادی از مشکلات نظیر امکان برقراری تماس صوتی از طریق VoLTE و دریافت پیام‌ها از طرف مخاطبین با شماره تلفن Unknown برطرف شده است. علاوه بر موارد فوق اپل توانسته یکی باگ‌های مربوط به نمایش لینک‌ها در پیام‌ها را برطرف کند.

در صورتی که تا پیش از این با این مشکل مواجه بوده‌اید و حالا آی او اس 12.3.1 را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده‌اید می‌توانید در بخش نظرات نتیجه نصب این نسخه را ثبت کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *