موبایل و تبلت

ایسوس زنفون 6، آپدیت نرم افزاری جدیدی دریافت کرد

تنها با گذشت چند هفته از معرفی ایسوس زنفون 6، اولین آپدیت نرم افزاری را دریافت کرد. این آپدیت با شناسه نرم افزاری 16.1210.1904.115 به صورت فایل OTA ارسال شده است.

در دومین به روزرسانی وان پلاس ۷ پرو شاهد تغییراتی ویژه مثل بهبود عملکرد دوربین و رفع برخی از مشکلات نمایشگریم. پس از نصب آپدیت، علمکرد هر دو قابلیت Super Night Mode و HDR+ Enhanced mode در دوربین بهبود یافت است و در نتیجه کیفیت تصوبر بهتر و سرعت پردازش تصویر سریع تر می شود.

کلیدهای کنترل صدا نیز بخش نرم افزار دوربین افزوده شده و شما می توانید هنگام چرخش دوربین، زوم و عکس برداری را کنترل کید. همچنین می توانید از طریق تنظیمات دوربین، عملکرد هر دکمه را شخصی سازی کنید. از سوی دیگر می توانید کلید هوشمند را به عنوان شاتر برای گرفتن عکس در حالت دوربین استفاده کنید.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این آپدیت، می توان به بروزرسانی تصاویر پس زمینه و آهنگ زنگ تلفن، بهبود چرخش دوربین، بهبود ترجمه ها در تنظیمات و پشتیبانی از شبکه VoLTE/VoWiFi در تایوان اشاره کرد. دارندگان این گوشی هم اکنون می توانند با مراجعه به قسمت Settings > System > System updates بسته بروزرسانی جدید را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا