صوتی و تصویری

رونمایی MSI از مانیتور Prestige PS341WU برای طراحان

در جریان رویداد کامپیوتکس امسال، شرکت MSI از مانیتور جدید Prestige PS341WU مناسب برای طراحان، تولید محتوا، ادیت های گرافیکی، ادیت ویدیو و غیره فعالیت داشته، پرده برداشت.

مانیتور White Prestige PS341WU با بدنه‌ای سفید رنگ و البته نشان طلایی MSI طراحی شده و شاید بتوان طراحی آن را به لپ تاپ‌های پرستیژ از همین برند نسبت داد. ویژگی اصلی این مانیتور، استفاده از یک پنل حرفه‌ای بوده و White Prestige PS341WU با نمایشگر 34 اینچی خود، می‌تواند از ساختار رزولوشن 2160×5120 پیکسل پشتیبانی نماید.

سازنده تایوانی مدعیست که مانیتور Prestige PS341WU قادر است تجربه کاربری بی نظیری را برای طراحان حرفه ای به ارمغان بیآورد. با وجود وضوح بسیار بالای 5K2K این نمایشگر و قابلیت پوشش 98 درصدی استاندارد رنگ DCI-P3 و پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد sRGB میتوان به ادعای ام اس آی اطمینان کرد. برخورداری از فناوری Nano IPS و درجه بندی 600 گواهی Vesa Certified Display HDR از دیگر قابلیت های این نمایشگر هستند که دقت نمایش تصاویر و روشنایی بیشتر در این نمایشگر فوق عریض را تضمین می کنند و به طراحان امکان طراحی بر روی یک نمایشگر 4K فول سایز را می دهد.

در حوزه درگاه‌های ورودی و خروجی، با نگاهی بر رابط‌های I/O می‌توان به رابط‌هایی از جمله USB 3.1 نوع A، یک رابط USB 3.1 نوع B، درگاه HDMI 2.0 و DisplayPort اشاره کرد. همچنین 2 جک 3.5 میلی متری برای میکروفون و خروجی صدا نیز در آن تعبیه شده است. در نهایت می‌توان به گواهینامه DisplayHDR 600 و البته قیمت تقریبی 1300 دلاری برای White Prestige PS341WU اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا