نرم افزار و اینترنت

انتشار تصاویری از iOS 13 که حالت تاریک و نرم افزارهای آپدیت شده را نشان می دهد

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) هفته آینده در روز دوشنبه کار خود را آغاز می‌کند که در این مراسم شاهد رونمایی از اولین نسخه بتا iOS 13 باشیم. در همین زمینه، سایت ۹To5Mac اسکرین‌شات‌هایی از iOS 13 منتشر کرده که حالت تاریک این سیستم‌عامل را نشان می‌دهند.

یکی از ویژگی هایی که شایعات به حضور آن در سیستم عامل iOS 13 اشاره می کنند، حالت تاریک یا دارک مود است. امروز چندین اسکرین شات از این سیستم عامل در اختیار رسانه ها قرار گرفته که این موضوع را تایید می کند. بر اساس این اسکرین شات ها، حالت تاریک در برخی از اپلیکیشن ها مانند اپل موزیک نیز کاربرد دارد. دارک مود در گوشی هایی که از نمایشگر AMOLED استفاده می کنند مانند آیفون X و آیفون XS باعث کاهش مصرف باتری می شود.

در کنار این موضوع، اپلیکیشن Reminders هم قرار است دچار تغییر و تحولات اساسی شود. در iOS 13 این اپلیکیشن از بخش‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و کاربران می‌توانند بین موارد مختلف ایجاد شده جستجو کنند. در ضمن باید بگوییم که اپل اپلیکیشن‌های Find my Friends و Find my iPhone را در iOS 13 یکپارچه می‌کند.

در سیستم عامل iOS 13 شاهد ادغام شدن قابلیت The Find My Friends و Find My iPhones در یک اپلیکیشن مشترک با نام Find My خواهیم بود. از دیگر امکاناتی که نسخه جدید iOS به ارمغان می‌آورد، می‌توانیم به بازطراحی اپلیکیشن Health، ارائه‌ی امکانات بیشتری برای Maps و امکان استفاده از آیپدها به‌عنوان نمایشگر ثانویه برای کامپیوترهای مک اشاره کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا