اپل، به تازگی انتشار آزمایش نسخه جدید اپل مپس در کشورهای بریتانیا و ایرلند را آغاز کرده است. اپل مپس در کشورهای مختلفی بهبود پیدا کرده و ویژگی نقشه‌های خود در ایالات متحده آمریکا را برای کاربران دیگر نیز ارائه شده است. نسخه آپدیت‌شده اپل مپس تا پایان سال جاری میلادی به عنوان بخشی از سیستم عامل iOS 14 در اختیار کاربران کشورهای بریتانیا، ایرلند و کانادا قرار می‌گیرد.

گزارش جدیدی به شروع آزمایش این نسخه در بریتانیا از دو روز پیش اشاره می‌کند که البته در حال حاضر تنها 3 درصد دستگاه‌های اپل به آن دسترسی دارند. این غول فناوری آمریکایی برای اولین بار در ژوئن 2015 همراه با وسایل نقلیه نقشه‌برداری خود از بریتانیا و ایرلند بازدید کرد و تا مه 2019 از آخرین منطقه فرعی نیز نقشه‌برداری کرد.

در این آپدیت جزئیات نقشه‌ها افزایش پیدا می‌کند، مسیرهای دوچرخه سواری پیشرفته‌تر می‌شوند، توصیه‌ها برای بازدید از مناطق و همچنین رستوران‌ها بهبود پیدا می‌کند و مسیریابی خودروهای برقی نیز به آن اضافه می‌شود. با تحلیل رویکرد قبلی اپل درباره مپس، به این نتیجه می‌رسیم که اپل پیش از عرضه عمومی یک بروزرسانی، آن را برای مدت ۱۶ تا ۴۹ روز مورد آزمایش قرار می‌دهد. با توجه به ابعاد کوچک انگلستان و ایرلند در مقایسه با بسیاری از مناطق، این احتمال وجود دارد که آزمایشات در این کشورها سریعتر به پایان برسند. ممکن است همزمان با عرضه عمومی iOS 14، نسخه جدید برای کاربران منتشر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *