کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه ژوئن 2019 سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

با نزدیک شدن به پایان ماه می و شروع ماه جدید، شرکت مایکروسافت به تازگی از بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Gold در ماه ژوئن رونمایی کرده است.

این بازی‌ها برای یک ماه رایگان خواهند بود و مشترکین این سرویس می‌توانند با اضافه کردن این بازی‌ها در این ماه، برای همیشه این بازی‌ها را داشته باشند و البته هنوز هم مشترکین این سرویس یک روز وقت دارند تا بازی‌های رایگان ماه می را دریافت کنند.

آن دسته از بازیکنانی که با ایکس باکس وان بازی می کنند می توانند دو بازی NHL 19 و Rivals of Aether را به طور رایگان دریافت کنند. گیمرهای ایکس باکس 360 نیز می توانند دو بازی Still Alive و Earth Defense Force 2017 را به رایگان تجربه کنند.

همچین طبق اطلاعات منتشر شده، بازی EA Sports NHL 19 از تاریخ 1 تا 30 ژوئن، بازی Rivals of Aether از تاریخ 16 ماه ژوئن تا 15 ماه جولای، بازی Portal: Still Alive از تاریخ 1 تا 15 ماه ژوئن و  بالاخره بازی Earth Defense Force 2017 از تاریخ 16 تا 30 ماه ژوئن در دسترس کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت. همچنین دو بازی Portal: Still Alive و Earth Defense Force 2017 به لطف قابلیت backwards compatibility برروی Xbox One نیز دسترس خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا