مایکروسافت به طور رسمی انتشار سرویس Xbox Game Pass را برای رایانه‌های شخصی تائید کرد. به گفته‌ این شرکت، کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند در زمان عرضه‌ این سرویس به تجربه‌ بیش از ۱۰۰ بازی مختلف بپردازند.

سرویس Xbox Game Pass یکی از آن سرویس‌های جذاب و مقرون به صرفه است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و در ازای مبلغی پایین (به نسبت کیفیت سرویس) دسترسی به بازی‌های زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. قبلا این سرویس تنها در دسترس کاربران کنسول ایکس‌باکس وان قرار داشت. ولی اکنون این سرویس در دسترس کاربران ویندوزی قرار گرفته است.

ایکس‌باکس گیم پس قرار است در دسترس کاربران ویندوز ۱۰ قرار بگیرد و دسترسی به عناوین شرکت‌هایی چون «پارادوکس اینتراکتیو»‌ (Paradox Interactive)، «دیوالور دیجیتال» (Devolver Digital)، «سگا» (Sega)، «بتزدا» (Bethesda)، «دیپ سیلور» (Deep Silver) و … را هموار کند. قرار شده تا در هنگام در دسترس قرار گرفتن این سرویس بیش از ۱۰۰ بازی روی آن موجود باشد. همچنین مشترکین گیم پس می‌توانند عناوین فعلی قابل دسترس برروی فروشگاه مایکروسافت را با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنند. علاوه بر این، محتویات پس از عرضه و بسته‌های الحاقی نیز با ۱۰ درصد تخفیف به این افراد ارائه خواهند شد.

هنوز جزئیاتی مثل زمان دقیق عرضه، قیمت‌گذاری این نسخه و البته بازی‌هایی که به‌ طور مشخص روی این سرویس قرار خواهند گرفت معرفی نشده‌ است و بعدا قرار است تا این جزئیات مورد بحث قرار بگیرد. مایکروسافت قرار است تا در کنفرانس خود در E3 2019 از این جزئیات پرده بردارد. بنابراین، یک بخش جذاب دیگر به کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال اضافه شده و در کنار نمایش جدید از بازی‌های مورد انتظاری چون Gears 5، می‌توانیم شاهد مانور ردموندی‌ها روی سرویس ارزشمندشان هم باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *