شرکت Bandai Namco به طور رسمی از بازی Jumanji: The Video Game رونمایی کرد و مشخص شد این بازی در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

این بازی که بر اساس جدیدترین فیلم منتشر شده از دنیای جومانجی یعنی فیلم Jumanji: Welcome to The Jungle ساخته شده، درست مانند آن فیلم دارای چهار شخصیت از جمله دواین جانسون یا همان راک معروف است و در آن باید با سه نفر از دوستان خود تبدیل به یک گروه شوید و با ورود به محیط‌ها و ماجراهای متعدد این بازی، به‌دنبال کشف جواهر جومانجی باشید تا در نهایت زنده بمانید و بتوانید از آن دنیایی که در آن گرفتار شده‌اید خارج شوید.

شما ‌می‌توانید کنترل هر کدام از شخصیت‌های Dr. Smolder Bravestone, Ruby Roundhouse, Franklin “Mouse” Finbar و Professor Shelly Oberon را برعهده بگیرید. همه‌ی این شخصیت‌ها براساس مدل واقعی در فیلم طراحی شده‌اند.

بازی Jumanji The Video Game که از موتور گرافیکی آنریل 4 بهره می‌برد، توسط یک استودیوی انگلیسی به‌نام استودیو Funsolve در حال ساخت و توسعه است و قرار است که در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *