عنوان The Surge 2 که توسط استودیوی «دک ۱۳» (Deck13) در دست توسعه است، دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی‌اش یعنی The Surge است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود. چندی پیش شرکت Focus Home Interactive تاریخ عرضه عنوان The Surge 2 را مشخص کرد. این اعلامیه از طریق توییتر رسمی بازی منتشر شده است. به بازی The Surge 2 در تاریخ 24 سپتامبر (2مهر) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد،

همچنین به نظر پیش خرید کردن این عنوان باعث دستیابی خریدار به بسته الحاقی URBN Gear Pack می‌شود. این بسته الحاقی شامل یک سری آیتم تزئینی مثل ست کامل زره URBN، یک URBN Judgment Axe، یک Cutter متعلق به Warren از نسخه قبلی، یک Skimmer Drone، و یک Lootscan.exe Radar Module خواهد شد. این محصول در استرالیا قیمتی برابر با ۸۹.۹۵ دلار استرالیا دارد، یعنی چیزی در حدود ۶۲ دلار آمریکا. می‌توان انتظار داشت که این بازی در آمریکا با همان قیمت سنتی ۶۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

نسخه اول The Surge در سال 2017 منتشر شد و توانست عده‌ای بازیکن را به خود جذب کند، حال در بازی دوم شاهد سفر بازیکن به شهر جریکو هستیم. تیم توسعه دهنده بازی اعلام کرده است که نسخه دوم از نظر گرافیکی،گیمپلی و انتخابات داستانی پیشرفت ویژه‌ای داشته و همچنین شاهد داستانی طولانی‌تر نیز خواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *