طبق اطلاعاتی که از کره جنوبی درز کرده، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ روز 19 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سامسونگ سری قبلی یعنی نوت 9 را مرداد ماه سال گذشته معرفی کرد و حالا به نظر قصد دارد همین سنت را برای نوت 10 هم ادامه دهد.

در گذشته شاهد انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو بودیم و بر اساس این رندرها، پرچمداران آینده سامسونگ دارای طراحی مشابه هستند. در حالی که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ دارای دوربین اصلی سه گانه است، نسخه پرو آن به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. مدل پرو این گوشی هوشمند در مقایسه با نمونه استاندارد دارای صفحه نمایش بزرگتری خواهد بود.

دیگر اطلاعات مهمی که از این رندرها به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ بالاخره برای حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اقدام کرده و دکمه بیکسبی را که استقبال مناسبی از آن نشده بود هم از سری نوت حذف کرده است. با توجه به اینکه قرار است نوت 10 از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی استفاده کند، احتمال اینکه شارژر 25 وات برای نوت 10 پرو با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود را می‌توان بیشتر دانست.

گلکسی نوت 9 سال گذشته میلادی در تاریخ 9 آگوست معرفی و در تاریخ 24 آگوست وارد بازار شد. در صورتی که گلکسی نوت 10 سامسونگ در تاریخ 10 آگوست معرفی شود، احتمالا شاهد شروع فروش آن در تاریخ 25 آگوست خواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *