شیائومی از نسل دستبند سلامتی Mi Band 4 در چین پرده برداری کرد. این بزرگ ترین به روز رسانی مچ بندهای اقتصادی شیائومی محسوب می شود که در سه مدل عرضه خواهند شد.

این دستبند سلامت در سه مدل استاندارد، مدلی مجهز به چیپ NFC و نسخه‌ای ویژه با طراحی الهام‌گرفته از سری فیلم‌های انتقام جویان روانه بازار می‌شود. نسخه استاندارد با قیمت تقریبی 25 دلار، نسخه مجهز به چیپ NFC با قیمت تقریبی 33 دلار و نسخه ویژه نیز با قیمت تقریبی 50 دلار به بازار راه می‌یابند.

می بند 4 شیائومی به یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسلی مجهز شده که توسط یک لایه شیشه 2.5D ضدخش محافظت می شود. این مچ بند دارای 77 تم مختلف برای نمایش زمان و هشت رنگ مختلف با احتساب مدل های مخصوص اونجرز برای دست بندش خواهد بود.

این دستبند قادر به تشخیص میزان کالری سوزانده‌شده توسط کاربر هنگام شنا کردن است. این قابلیت به لطف سنسورهای تشخیص حرکت در شش جهت هستند. می بند جدید قادر است تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد. از دیگر ویژگی های می بند 4 شیائومی می توان به تعبیه یک میکروفون داخلی در آن اشاره کرد که اجرای فرامین صوتی و استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی را ممکن می کند.

کاربران می بند 4 قادر به کنترل دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا و دیگر دستگاه های پشتیبانی شده به کمک فرامین صوتی خواهند بود. این دسبتند همچنین ضربان قلب، گام‌های برداشته‌شده کاربر، فعالیت‌ها، وضعیت آب و هوا، اعلانات اپلیکیشن‌ها، تماس‌ها و موارد دیگر را به کاربر نشان می‌دهد. شیائومی وعده عمر باتری 15 روزه برای مدل مجهز به NFC و 20 روزه برای مدل معمولی را داده است. بلوتوث 5.0 LE، ژیروسکوپ سه‌جهته، برخورداری از سنسور ضربان قلب و تغییرحجم‌سنجی نوری (PPG) سایر مشخصات این دسبتند را دربرمی گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *