گجت و پوشیدنی

معرفی Tile Ultra؛ اولین تگ مجهز به فناوری UWB

شرکت Tile به طور رسمی اولین برچسب ردیابی باند فوق عریض (UWB) خود را با نام Tile Ultra معرفی کرد که در سال 2022 عرضه می شود و Tile ادعا می کند اولین برچسب ردیابی است که پشتیبانی UWB را در اندروید و iOS ارائه می دهد.

Tile هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ انتشار فراتر از “اوایل سال 2022” ارائه نداده، اما پیش نمایش اولیه ای از ظاهر Ultra و نحوه عملکرد آن نمایش می دهد. از بیرون، Ultra شبیه به Tile Pro تازه به روز شده، با شکل گرد و مستطیل شکل و یک حلقه کلید داخلی است.

اما در داخل، علاوه بر استفاده از رادیو بلوتوث ها برای استفاده از شبکه دستگاه های Tile برای کشف موقعیت ناهموار یک شی، Tile Ultra (مشابه AirTag اپل و SmartTag Plus سامسونگ) می تواند از فناوری UWB خود برای ارائه مکان دقیق تر استفاده کند. Ultra همچنین یک حالت واقعیت افزوده را ارائه می دهد تا به راحتی شما را مستقیماً به ردیاب گم شده خود هدایت کنید.

تگ Ultra جدید در حالی منتشر می شود که Tile همچنین نسخه های به روز شده از بقیه صفحات برچسب ردیابی خود (Mate ، Pro ، Slim و Sticker) را اعلام می کند که با طراحی های ظریف تر ، حجم بیشتر و مقاومت بیشتر در برابر آب به روز شده است. آن چهار مدل جدید ، برخلاف Ultra ، امروزه در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا