گجت و پوشیدنی

معرفی هدفون میان رده سونی WH-CH720N با تراشه V1

سونی در حال عرضه یک جفت هدفون میان رده است که برخی از فناوری ها را از هدفون 400 دلاری WH-1000XM5 قرض گرفته است. WH-CH720N جدید که از همان تراشه V1 مدل پرچم‌دار سونی استفاده می‌کند، می‌تواند به ارائه صدای با کیفیت بالا و حذف نویز فعال (ANC) با قیمت بسیار کمتر کمک کند.

این شرکت می گوید باتری WH-CH720N با فعال کردن ANC تا 35 ساعت دوام می آورد. این هدفون همچنین دارای پشتیبانی از Digital Sound Enhancement Engine (DSEE) است، فناوری ارتقای کیفیت صوتی سونی که ممکن است صدای فایل‌های موسیقی فشرده‌شده را در سرویس‌هایی مانند Spotify بهبود بخشد. همچنین دارای اتصال چند نقطه ای و دو میکروفون در هر گوشواره است که به آن در ارائه 20 سطح حذف نویز/صدای محیط کمک می کند. البته، می‌ توانید تنظیمات آن را با برنامه همراه Sony Headphones Connect تغییر دهید.

سونی با مجموعه هدفون های میان رده خود سابقه خوبی در بازار دارد. مانند این مدل، این شرکت معمولاً چند ویژگی را از قوطی های پریمیوم خود حمل می کند در حالی که در مکان های کافی برای پایین نگه داشتن قیمت صرفه جویی می کند. بنابراین اگرچه آنها نسبت به خواهر و برادرهای گران‌تر خود حذف نویز کمتری خواهند داشت، اما تراشه V1 همچنان باید ANC فوق‌العاده‌ای را با قیمت 150 دلاری خود ایجاد کند. WH-CH720N در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید در بهار امسال عرضه خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا