آنر اعلام کرده که تنها در عرض دو هفته، 1 میلیون نسخه از گوشی آنر 20 (Honor 20) را در چین به فروش رسانده است. مدل پرو این گوشی نیز فردا 28 خرداد روانه‌ بازار می‌شود.

در این بین عرضه گوشی‌های خانواده آنر 20 در بازار کشورهای اروپایی در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است، زیرا مدیر اجرایی آنر در رویداد معرفی گوشی‌های خانواده آنر 20 در لندن از اعلام تاریخ عرضه رسمی آنر 20 پرو در اروپا خودداری کرد، زیرا اخیراً برخی از اپراتورهای اروپایی از جمله دو اپراتور فرانسوی محصولات خانواده هواوی و آنر را تحریم کرده‌اند و این موضوع عرضه محصولات این دو شرکت چینی را در اروپا با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

با این حال٬ گوشی آنر 20 هم اکنون در کشور چین به فروش می‌رسد و به نظر می‌رسد آمار عالی را نیز به ثبت رسانده است. گفته می‌شود تنها در عرض 14 روز٬ 1 میلیون نسخه از گوشی آنر 20 در چین به فروش رسیده است. این برند چینی٬ مدل آنر 20 پرو را نیز از فردا در بازار داخلی کشور خود عرضه خواهد کرد.

آنر 20 پرو به یک رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود و در دو نسخه‌ی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت این دو نسخه به ترتیب 460 و 505 دلار خواهد بود. البته به نظر می‌رسد نسخه‌ی بین‌المللی آن با قیمت بیشتری در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *