شرکت نینتندو سرانجام تاریخ انتشار بازی جذاب Dr. Mario World را برای پلتفرم موبایل اعلام کرد. در همین راستا، این بازی قرار است در تاریخ 19 تیر ماه 1398 (10 جولای) برای سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس منتشر گردد.

لازم است اشاره کنیم که نینتندو، در حال حاضر پیش ثبت نام این بازی را در فروشگاه گوگل پلی و اپل استور آغاز کرده است. همچنین یک ویدیو از بخش تمرینی و آموزشی بازی دکتر ماریو ورلد منتشر شده است که نحوه‌ بازی کردن را یاد می‌دهد. در جریان بازی موبایل Dr. Mario World بازیکنان باید از کپسول‌های هم‌رنگ با میکروب‌ها استفاده کنند و آن‌ها را از بین ببرند. زمانیکه از یک کپسول برای کشتن سه میکروب استفاده کردید، جزئی از کپسول در محیط باقی می‌ماند که می‌تواند سایر میکروب‌های هم‌رنگی را که به قرص می‌چسبند، از بین ببرد.

همچنین کاربران می‌توانند همانند بازی تتریس نوع فرود آمدن قرص‌ها را هم تغییر دهند. موردی که در بازی موبایل Dr. Mario World بازیکنان را به‌چالش می‌کشد، این است که تعداد قرص‌های محدودی دارید و باید قبل از تمام شدن قرص‌ها، تمامی میکروب‌ها را از بین ببرید. همچنین بازی دارای پرداخت درون برنامه ای است. در ادامه شما را به تماشای ویدیو معرفی این بازی دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *