سخت افزار

ترنسند هارد SSD پرتابل مدل ESD350C عرضه کرد

شرکت ترنسند (Transcend) به تازگی از هارد اکسترنال SSD جدید خود با سرعت انتقال 1050 مگابایت‌درثانیه مدل ESD350C رونمایی کرد. مدل ESD350C از پورت USB Type-C و پورت نسل دوم USB 3.1 بهره می برد که می تواند با دستگاه های مجهز به پورت USB Type-C یا USB Type-A سازگاری داشته باشد. این مدل در ظرفیت های بزرگی ارائه می شود و با بدنه سیلیکونی آبی در برابر شوک و ضربه مقاوم است.

همچنین گفته می شود که این هارد با رابط USB 3.1 Gen 2 و پشتیبانی از UASP قادر است تا داده ها را با سرعتی برابر 1050 مگابایت در ثانیه انتقال دهد. در نتیجه قادر به انتقال فیلم هایی با وضوح 4K در زمانی کوتاه خواهد بود. این SSD اکسترنال سازگار با دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی هوشمند و کنسول های بازی بوده و در تمامی این دستگاه ها از سرعت انتقال بالایی برخوردار خواهد بود.

مدل ESD350C از فرمت exFAT بهره برده و ظرفیت ذخیره سازی تا 960 گیگابایت را فراهم می کند در نتیجه فضای زیادی در اختیارتان خواهد بود. این SSD اکسترنال در سیستم عامل های مک، اندروید و ویندوز پشتیبانی خواهد شد. همچنین امکان تهیه نسخه پشتیبان و رمز نگاری آن نیز وجود خواهد داشت. مدل ESD350C در ظرفیت های 240 گیگابایتی، 480 گیگابایتی و 960 گیگابایت در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا